Vi förbättrar felanmälan

Nu effektiviserar vi vårt sätt att arbeta med felanmälan för att kunna ge en bättre och snabbare service.

Små förändringar kan få stor effekt. Vi arbetar ständigt för att effektivisera vårt arbete och förbättra vår service till våra hyresgäster. När vi nu förenklar och effektiviserar vårt arbete med felanmälan innebär det en förbättrad kommunikation och ökad säkerhet för hyresgäster, samtidigt som det ger oss utrymme att hinna med att åtgärda fler felanmälningar inom en kortare tid.

Från den 1:a september 2024 kommer felanmälan via telefon 08-420 032 07  att kunna göras vardagar mellan kl. 08.00-12.00. Övriga tider hänvisar vi till att lämna felanmälan via Mina Sidor.

Akuta fel

Felanmälan dygnet runt via Mina Sidor

Du kan alltid göra felanmälan via Mina Sidor, oavsett tid på dygnet. Från och med nu när du gör en felanmälan via Mina Sidor är det obligatoriskt att ange en e-postadress för kontakt. Om du inte vill ange din e-postadress manuellt vid varje felanmälan kan du uppdatera din registrering med e-postadressen så kommer den upp automatiskt vid din felanmälan.

Läs mer om att göra felanmälan